nerdynerdo

Alla inlägg under juni 2015

Av Ella - 4 juni 2015 22:06

Hej människor som förmodligen inte läser min blogg längre! (゚ヮ゚)

Idag gick jag på sommarlov, och det är verkligen välbehövligt. Skolan har verkligen tagit all min energi, så jag har inte gjort mycket de senaste månaderna. Men även fast jag inte har gjort så mycket så har det hänt en massa runt omkring!


Jag nämnde aldrig tidigare att min storasyster var gravid, men det var hon! Den 2a juni födde hon en liten flicka som ska heta Maja!Så imorgon, rund 7:30-8:00 någon gång ska jag, mamma och pappa åka ner till Göteborg för att träffa min nya, lilla systerdotter för allra första gången, och jag är verkligen taggad! Jag har velat åka sedan tisdags! 


Nu tänker jag bara nämna saker som har hänt väldigt hastigt

 

Jag har köpt en till cosplay, vilket är Sverige från Axis Powers Hetalia!

Väntar fortfarande på peruken dock, som jag vet att jag kommer behöva klippa till..

Jag har klarat alla nationella prov (Vilket är ganska logiskt, I guess?) 

Jag har beställt NärCon biljetter och ska åka dit med en ny kompis i år

Jag ska till Göteborg med mina bäbisar Gabriella och Elise snart

Jag har börjat åka longboard

Jag har blivit beroende av pyjamaser 

Det är väl typ det, antar jag. Men nu, när jag inte har en massa skoluppgifter att tänka på, så ska jag försöka börja blogga igen. Jag har funderat på det under en lång tid, men har inte orkat börja med det igen, men nu ska jag ta och göra just det!


...

En sak till bara.. Jag vill veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerkligen ha ett par russ byxor! ;-; Såna här godingar! Så om någon vet vart man kan få tag på ett par, skriv gärna det till mig! ...Det skulle inte göra något om jag kunde få tag på skorna heller, just sayin'. ⌒▽⌒

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards