nerdynerdo

Alla inlägg under december 2014

Av Ella - 7 december 2014 22:01

Idag är det andra advent och eftermiddagen spenderade jag tillsammans med dem bästa personerna jag känner, Elise och Gabriella! Jag hade nämligen bestämt att klippa mig igen, vilket de skulle få göra idag, haha. Och det gjorde dem! Fyfan vad jag trivs i kort hår~ ;u;
Här kommer lite bilder! 

... Vilket hetsigt inlägg detta blev känner jag. Sorry för det!

Innan

    


Efter~!

    

Ja, jag ser mobbad ut I know... :c

...

...

.. Jag vill inte till skolan imorn heller :c 



Av Ella - 6 december 2014 20:24

I'm le sörri att jag inte har bloggat på månader, men det har hänt så sjuuuuukt mycket på sistone, tro mig... Med det tar vi någon annan gång, kanske.


Meeen... Idag är det 6e december! A.k.a Finlands självständighetsdag/nationaldag!! Jag är så himla stolt över Finland, ojgprhådf  Jag har firat hela eftermiddagen (även fast det inte blev som jag tänkte mig att det skulle vara..) Så, jag tänkte iallafall göra ett snabbt inlägg för att visa att jag fortfarande lever, haha! 
Jag fick skynda mig hem för att fira eftersom jag, Elise och Gabriella sov över hos våran vän Juliana igår, och vi hade apkul! 
Men nu ska jag gå ner igen och vara social med mamma och pappa. Kanske baka någonting också? Who knows.
Men iallafall.... GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, FINLAND 

   

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards