nerdynerdo

Alla inlägg under juli 2014

Av Ella - 22 juli 2014 20:15

Just nu håller jag på att packa till NärCon, för jag dka följa med Carro och hennes syster dit imorn~! Även fast det börjar på torsdag. c:
Jag vet att jag inte har bloggat något efter Parisresan, men direkt när vi kom hem började jag att sy och det tog längre tid än jag trodde.. .3. Men det var en bra resa! Första dagen träffade jag Rachel och vi pratade non-stop, (jag träffade även hennes vän, och hon var cool ^^), och vi gick på typ en "anime-gata" där jg köpte en Itachi plushie! Men Paris var inte som jag alltid trott.. Det var sjukt smutsigt och skdlösä.
Men i alla faaaallll...~
Jag blev 100% klar med båda mina cosplays idag!

Norway (Hetalia)

Denna sydde jag, med hjälp av min mamma lololol, helt själv c: skryt skryt

Kenny McCormick (South Park)

Men nu ska jag vara social med familjen innan jag fortsätter packa~!

Btw jag kommer hem på söndag och nu ska jg försöka blogga så fort dom möjligt!

Av Ella - 9 juli 2014 04:07

Hallo~
Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte orkat... O:) men i helgen var jag på Power Big Meet, men det var inte lika bra som det brukar.. Sad face :c men köpte en stor Sverige flagga, en stor Danmark flagga och en karta över Kansas från 1966. Kartan var en present till min pappa, eftersom han fyllde år i söndags! Världens bästa pappa! :D
Just nu sitter jag i bilen på väg till Arlanda. Vi ska nämligen åka till Paris~! Idag är en spännande dag för mig.. Jag ska flyga, vilket jag aldrig gjort förr, jag ska åka till ett ställe som ligger utanför Nordens gränser för första gången, plus att jag ska möta Rachel, utanför Paris, idag! Jag har aldrig träffat henne, men vi har vart nära vänner i ungefär 2-3 år. Hon är lätt en av mina absoluta bästa vänner! Jag älskar henne med hela mitt hjärta! Men nu ska jag lyssna på musik och blunda lite. Det går knappt att hålla mina ögon öppna, fast jag inte är trött.. ._."
Men jag kommer hem på lördag igen, lägger förmodligen upp bilder få eller på söndag! Ha det bra~! :D

Av Ella - 2 juli 2014 03:14

Tittade just på några avsnitt av The Walking Dead med min bror, najs najs. Jag har inte följt serien direkt men jag har varit med när min bror har kollat på det innan. Jag älskar verkligen sådana filmer (fast detta är en serie, I know) men jag blir alltid så paranoid efteråt. Som nu, jag kollade ut genom flera fönster för att kolla så att det inte var några zombies, jag började blöda och tänkte "shit jag måste få det att sluta annars kommer zombies känna lukten och komma" och jag är sjukt glad att klockan är typ, tre, så att det är ljust ute, haha.. Ja, jag är sjukt mörkrädd. Det är så larvigt egentligen eftersom jag vet att zombies inte finns. Än.. XD"
Men men...
Och förlåt att jag fortfarande inte har tagit bild på tygerna.. ^^" men mamma skjuter upp projektet hela tiden, men idag (igår) så lovade hon att vi verkligen ska börja sy imorgon! (Idag). Men nu måste jag försöka sova, ska göra massor imorgon. .u.

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards