nerdynerdo

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Ella - 20 juni 2014 15:51

Glad midsommar allihopa! Tänkte slänga ihop ett litet inlägg innan gästerna kommer. c:
Min mobil är fortfarande fucked up men pappa ska ta med den till jobbet på måndag så ska hans kompis kolla om han kan fixa det, vi får hålla tummarna för det! Men i alla fall... Mamma och jag bakade en liten tårta som vi ska äta senare, kanske tar ett kort på den innan, om jag kommer ihåg haha! Men nu ska nog spela något innan vi ska äta.... Jag har blivit helt fäst vid Guild Wars 2!! Bästa spelet omg. Dock kan jag inte spela på min dator, så jag får spela på min brors dator för tillfället. Men men.. När jag väl får en ny dator ska jag köpa det själv haha >:3 sen har jag också börjat spela Call of Duty, som jag lovade mig själv att aldrig spela får länge sen, men ja... XD
Hoppas alla får en underbar midsommar~! (^u^)/ (bortsett från ett fåtal personer *evil laugh*)

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards