nerdynerdo

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Ella - 3 juni 2014 00:06

Heej, tänkte göra ett superduper snabbt inlägg innan jag går tillbaka till mitt skrivande...
Jag lovade mig själv att inte blogga innan jag hade lagt upp bilderna från de saker jag köpte i Stockholm när vi var där med skolan, för jag visste att det skulle sluta med att jag inte la upp bilderna alls... Men jag har inte direkt tid att skriva mycket idag, och förmodligen inte imorgon heller. Jag lovar att jag ska bli bättre med bloggandet igen när allting blir lugnt med skolan. Helvete, vad skolan gör mig stressad. Låg hemma sjuk hela helgen p.g.a stress... Men men, bilder, plugg, sova! Hej dååå
//stressad_tjej_98

 En Hetalia väska! :D 

   Isländska flaggan som hänger på min Michael Jackson tavla! :D 

   Hetalia; Paint it White och Hetalia säsong 4 :D (Och nej, jag har inte 1-3 säsongerna, än. Meeeeeen ville ha denna för Island, Sverige och Finland är ju på omslaget... :c Och har ju redan sett hela animen. c: ) 


Jag tog fler bilder och så, men inget jag tänker lägga upp. Inte nu i alla fall. aja, den sönderstressade tjejen måste gå tillbaka till sitt arbete nuuu... Vill inte :c    

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards