nerdynerdo

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Ella - 5 maj 2014 20:18

Asså jag har varit på superdåligt humör hela dagen. Från morgon till kväll. Fast jag blev glad i några sekunder då jag fick en norsk enkrona av Gabbi. Älskar dig, vännen  
Alltså allting har gått snett. Vi får inte köpa ut våra skoldatorer, det känns ju fan inte bra att lämna tillbaka dem! orienteringsprovet gick ju åt skogen haha, vi var i skogen lolol och jag gjorde illa foten typ två gånger, och klänningarna jag skulle beställa till supén och skolavslutningen fanns inte i min storlek! Vad fan är det idag?! Typ fredag den trettonde, fast det är måndag... Och inte den trettonde... Men whatevaah.
Men Rachel skickade denna video, och det fick mig på bättre humör, haha. 
Japaner är så roliga c':

Gotta love dat endin'

Av Ella - 5 maj 2014 08:43

Tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag drar till skolan...
Så, allting var snordyrt på vikingamarknaden jag var på i lördags, men jag fick med mig tre grejer hem. En liten bok om runor, järngrejer som satt i mitten på vikingarnas sköldar och tre träpilar. c:
Och i fredags träffade jag ju Elinas killes föräldrar, de var snällare än vad jag trodde de skulle vara hahaha xD
Uhm.. Annars har det inte hänt något nytt.. Spelade Minecraft och skypade med Elise. Jag tänkte Skypea med Gabbi också men då läste jag hennes blogg och hon var inte hemma :cc
ÅH! Sedan så är biljetterna till Frankrike beställda! Jag ska åka 9 juli och kommer hem den 12. Jag är jättenervös! Tänk att jag ska gå träffa Rachel för första gången, omg fögääskräsvdk (/) (\)
Men nu ska jag packa min väska för jag måste åka om bara några minuter. Hoppas ni får en bra måndag, för det har inte jag. c:

Ja, jag har ett stökigt rum. Jag ska städa! D:

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards