nerdynerdo

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Ella - 29 mars 2014 19:25

Åååh, jag är så glad!! Jag och min vän Carro pratade tidigare i veckan om att åka till NärCon tillsammans i sommar, så jag har suttit här i köket i någon timme nu och pratat med mamma och pappa och så som det låter nu kommer jag få åka! :D Det kommer vara mitt första konvent och jag är redan sjukt peppad! Nu är det bara att vänta på att Carro ska komma tillbaka (hon sa att hon var tvungen att stänga av mobilen, så hon är väl förmodligen på bio eller nåt) så ska jag se om hon får åka, hon med! >u< 
Jag måste få mina föräldrar att låta mig beställa lite saker från eBay som jag behöver tills dess, eftersom jag vill ju cosplaya medan jag är där! Så som det ser ut nu så kommer jag vara klädd som Norge och Sverige från Hetalia. Hetalia akfoekg åh Norge <3 Längtar sååå~! 
Och här kommer en helt random bild på mig och Carro och Elise mwahaha som jag tog i fredags (^^)/
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards