nerdynerdo

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Ella - 28 mars 2014 23:25

Så jag sa ju att jag skulle lägga ut bilder på vad jag fick i födelsedagspresent, så tänkte göra det nu innan jag går och lägger mig. :3 jag börjar ju bli gammal nu så jag vill sova hahaha (icke torr humor här icke.) *host host* i alla fall...

Nej, jag är inte beroende av Mumintrollet! Hur kan man tro något sånt? o.o
Och så fick jag en massa pengar, men det vet ju alla hur det ser ut redan, haha..
Nej, nu ska denna gamlingen ta och sova lite! God natt på er. :3

Av Ella - 28 mars 2014 21:18

Heii~
Okej, så detta är det första blogginlägget (Vilket alltid är det svåraste att skriva, haha.) Det kommer väl bli roligare sen, mwahaha.
Så jag kommer skriva om min vardag och om typ, spel, anime m.m Dessutom kommer jag försöka att lägga upp bilder på lite allt möjligt så det blir roligare att läsa! :3 Tänkte redan visa vad jag fick i födelsedags present i nästa inlägg, eftersom jag fyllde 16 i onsdags! ^^ Men det får bli senare, för just nu är jag med en av mina kära vänner, Elise! ^^ Hon hjälpte mig med att fixa bloggen.


Kram, Ella. :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hei! Jag är en 17-årig tjej som heter Ella!
Här skriver jag bara lite tråk om mitt vardagliga liv, feel free to read typ. (゚ヮ゚)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards